W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Organizatorzy - koledzy: Gustaw i Catani_123.

Moderator: Catani_123

subar_u
Posty: 809
Rejestracja: 07 wrz 2013, 18:50
PSN-ID: GTL_subaru
Kontroler: G27

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: subar_u » 16 mar 2014, 23:51

postaram sie byc .
a tor masakra :)
czyste okrazenie to cud. nie widze wyprzedzan na tym torze
robertocdx
Moderator
Posty: 725
Rejestracja: 03 wrz 2011, 20:20
PSN-ID: GTL_Roberto ; RobertoCDX
Kontroler: G27 logitech
Numer_na_torze: 77
Lokalizacja: Trojmiasto
Kontaktowanie:

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: robertocdx » 17 mar 2014, 1:01

po 20 spinach, 50 bandach udalo mi sie zrobic czyste kółko :), dopiero co autko kupiłem, godzinka treningu.
czas?...
1:35:850
nie wiem jak to się ma do innych, natomiast nie tempo a ilosc popełnionych błędów tutaj będzie miała ogromne znaczenie. wyprzedzanie to samobójstwo na tym torze, chyba ze ktos przed nami stanie na poboczu lub popełni duży błąd.
wydaje mi się że opony są ok do auta, jednak specka zawieszenia domyślnego jest nieporozumieniem do tego toru. auto zdecydowanie powinno wyżej stać i mieć bardzo miękkie zawieszenie, nie traciłoby tak bardzo przyczepności wtedy na wzniesieniach i uskokach.

apel wręcz do was Panowie, ten kto nie jeździł tym autem na tym torze nie powinien startować w tym wyścigu :) zrobić czyste okrążenie (nie szybkie) jest naprawdę bardzo ciężko.
Bierz mnie Żywcem...Tyskie też może być.
Catani_123
Moderator
Posty: 477
Rejestracja: 29 lip 2011, 13:31
PSN-ID: WRL_CATANI
Kontroler: Pad
Numer_na_torze: 55
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: Catani_123 » 17 mar 2014, 7:52

Po tym hardcorze panowie będziecie mieli przerwę tygodniową więc się wyluzujecie :D
Obrazek
Gustaw

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: Gustaw » 17 mar 2014, 9:41

Szczerze Jarek to nie o to chodzi tu jest męczarnia nie zabawa.
pinki79
Posty: 176
Rejestracja: 20 wrz 2012, 9:30
PSN-ID: pinki79,GTL_Pinki
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 33
Lokalizacja: Radlin

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: pinki79 » 17 mar 2014, 10:49

ja nie chce nic mowic ale tak wczesniej rozmawialismy ze tu pojedziemy ta Toyota FT`86 Base Model i troszke sie zdziwilem ze Megane Trophy tu bedzie ale jezeli tak zadecydowal organizator , dostosuje sie.

Gustaw ma troche racji ze tu wiecej meczarni niz zabawy tym samochodem.
Obrazek
Gustaw

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: Gustaw » 17 mar 2014, 11:24

W końcu to seria dla dziewczynek :) zdzwońmy się Jarek może coś wymyślimy. Może na lajcie ktm seryjnym dla rozluźnienia. Będzie pysznie i wszyscy będą bez treningu :D taki chochlik będzie nie profesjonalny.
lucas
Moderator
Posty: 1565
Rejestracja: 17 maja 2012, 14:48
PSN-ID: GTL_Lucas / lucas_z80
Kontroler: Thrustmaster T500

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: lucas » 17 mar 2014, 14:19

Będę na 50%, co do auta to zdecydowanie jestem przeciwny zmianom tuż przed wyścigiem.
robertocdx
Moderator
Posty: 725
Rejestracja: 03 wrz 2011, 20:20
PSN-ID: GTL_Roberto ; RobertoCDX
Kontroler: G27 logitech
Numer_na_torze: 77
Lokalizacja: Trojmiasto
Kontaktowanie:

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: robertocdx » 17 mar 2014, 17:47

Panowie spory problem. Od godziny w mojej miejscowosci calej nie ma pradu. Od rana spore wichury tu u mnie sie panoszą. Jesli do 21szej nie pojawie sie online znaczy ze lipa. Aktualnie klepie z pracy. Szkoda bo chialem pojechac.
Bierz mnie Żywcem...Tyskie też może być.
norbi_10
Posty: 1141
Rejestracja: 16 lut 2011, 11:08
PSN-ID: norbi_10
Kontroler: G25

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: norbi_10 » 17 mar 2014, 18:17

Prosze dopisac, nie wiem co mnie czeka ale jestem dobrej mysli. :D
fanti79

Re: W6 - Matterhorn Rotenboden (17.03.2014) - Lista Startowa

Postautor: fanti79 » 17 mar 2014, 18:54

Przeznam Jaruś, że mnie strasznie zaskoczyłeś.... Testowaliśmy inne auto na tej trasie i wtedy sie bardzo przyjemnie jeździło a ten samochód jest totalną porażką. Nie wiem czy to tylko Twoje osobiste przemyślenia ale wyjątkowo jak zawsze miałem czas tak teraz od zeszłego tygodnia nie włączałem konsoli.

Ależ było moje zdziwienie jak sie okazało, że nawet tego samochodu kupionego nie mam czyli były inne testy. Telefon do Pinkiego no i przypomniał mi, że inne autko testowaliśmy. No cóż taka wola organizatora ale pragnę już teraz nadmienić, że jeśli 50% mojego wyścigu będzie na bandzie (pomimo tego, że spokojnie śmigam) to przepraszam już teraz ale zrobie coś co mi sie nigdy nie zdaża czyli wyjde z wyścigu. Tak jak poprzednicy napisali. Tym autem nie ma rozrywki na tym torze. Tym co wcześniej jeździliśmy to przynajmniej można było opanować technikę a tutaj jest niezły "kosmos".


No nic zostało mało czasu zatem jestem ONLINE jak coś i testuje

Wróć do „SERIA GT300 - WIRTUALNEWYSCIGI.PL - ZAKOŃCZONA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość