RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

ADAM337
Posty: 112
Rejestracja: 10 sty 2014, 7:17
PSN-ID: GT_ADAM_US
Kontroler: CSW

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: ADAM337 » 20 maja 2014, 13:52

fkkamil pisze:
ADAM337 pisze:Ten obrys daje w **** gdyby nie to bylo blisko a nawet badzo blisko naszego ,czempiona,jak narazie 1:13,996.Gawron od mego niku wara1:14.(337) ::::)))))

To szybko, prawie minutę lepiej od WR:)

Troszke zaszybko tak jest jak lecisz z komory a gt6 academy odpalona :)) jak narazie 2:13.7...
Ostatnio zmieniony 20 maja 2014, 14:43 przez ADAM337, łącznie zmieniany 1 raz.
subar_u
Posty: 809
Rejestracja: 07 wrz 2013, 18:50
PSN-ID: GTL_subaru
Kontroler: G27

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: subar_u » 20 maja 2014, 13:52

O co tu chodzi z tymi liniami... skoro sa bandy to nie mogli tego zrobic zeby do bandy mozna bylo dojechac..
Mozna bialej goraczki dostac z nerwow :)
30 min jazdy zadnego czystego kolka :rolll:
GTPL_NG
Moderator
Posty: 4044
Rejestracja: 20 mar 2012, 23:16
PSN-ID: GTPL_NG_27
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: GTPL_NG » 20 maja 2014, 14:22

Jest tylko jedna, jedynie słuszna linia! Znajdź ją! :)
Ostatnio zmieniony 20 maja 2014, 18:47 przez GTPL_NG, łącznie zmieniany 1 raz.
:całus:
ADAM337
Posty: 112
Rejestracja: 10 sty 2014, 7:17
PSN-ID: GT_ADAM_US
Kontroler: CSW

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: ADAM337 » 20 maja 2014, 14:35

Kreski znajomych wylacz tak jak czempion powiedzial strzalka w gore.Mam cos co moze ktos zechce zastosowac.1Zaladuj gt academ.2 Wybierz sobie powtorke jaka tobie odpowiada,twoja lub top 10. 3 Wyloguj sie z PSN. 4 Wciskasz start I jedziesz powinienes miec tylko ducha ktorego wybrales jak w punkcie 2,teraz niema kresek znajomych tylko ty I duch ktorego chcesz wyprzedzic. 5 Jezeli poprawisz swoj czas zaloguj sie do PSN.To tyle zycze posodzenia I poprawy wynikow ::::)))))
GTPL_Artur
Posty: 1208
Rejestracja: 23 maja 2012, 8:14
PSN-ID: GTPL_Artur
Kontroler: sixaxis,G27
Lokalizacja: Limanowa

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: GTPL_Artur » 20 maja 2014, 17:41

jak radzi NG-tylko jedna kreska jest słuszna :D
Gawron88
Moderator
Posty: 4391
Rejestracja: 13 sty 2011, 7:34
PSN-ID: GTPL_Gawron/Gawron88
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 88
Lokalizacja: Białystok

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: Gawron88 » 20 maja 2014, 19:04

ADAM337 pisze:Kreski znajomych wylacz tak jak czempion powiedzial strzalka w gore.Mam cos co moze ktos zechce zastosowac.1Zaladuj gt academ.2 Wybierz sobie powtorke jaka tobie odpowiada,twoja lub top 10. 3 Wyloguj sie z PSN. 4 Wciskasz start I jedziesz powinienes miec tylko ducha ktorego wybrales jak w punkcie 2,teraz niema kresek znajomych tylko ty I duch ktorego chcesz wyprzedzic. 5 Jezeli poprawisz swoj czas zaloguj sie do PSN.To tyle zycze posodzenia I poprawy wynikow ::::)))))


Dzieki Adam-byłeś mi to winien!!! Tzn. jechałem juz kilka razy dobre okrazenie i kreska z Twoim nickiem mnie rozproszyła :D.Najbardziej wkurzajaca kreska.W rundzie drugiej tak samo :D.Mamy podobne tempo i dlatego twoja kreska mnie wkurzała.Myslalem nawet zeby wywalic ze znajomych LOL :D
Volenti non fit iniuria


http://www.youtube.com/watch?v=BL8ZeEKFUno - Mistrzostwo swiata.
ADAM337
Posty: 112
Rejestracja: 10 sty 2014, 7:17
PSN-ID: GT_ADAM_US
Kontroler: CSW

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: ADAM337 » 20 maja 2014, 19:39

Gawronku to dziala czas w 2 rundzie wlasnie tak wykrecilem bez kresek podpiolem ps3 ponownie do sieci I jest.Dzis troszke polatalem 2 runde ale nic.W USA jest gtplanet wyscig pierwsza 10 z 2 rundy walczy o nagrody,narazie jestem ale czy wejde?Wczoraj wieczorem latalem 3 runde mialem czempionka naszego na widelcu I ostatni zakret trawa,moze jeszcze urwe 0.2 moze ::)))PS:jak ty dolecisz do mnie to bedzie wiejsza motywacja:::)) powodzenia

=====================

No I prosze norbi vs fkkamil to jest walka wielkie brawa chlopaki, dajecie czadu.
Czempion
Moderator
Posty: 1624
Rejestracja: 20 kwie 2011, 7:32
PSN-ID: Czempion
Kontroler: DFGT
Numer_na_torze: 45
Lokalizacja: Świdnica

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: Czempion » 21 maja 2014, 15:43

Ja tak gram teraz byle, żeby grać, lecz nie będę ściemniać, że fkkamil i norbi są dużo szybsi. Liczyłem sobie dzisiaj możliwą średnią i mam szansę na świadectwo z wyróżnieniem, więc postaram W KOŃCU pouczyć się coś w tym roku, jednak konsolę cały czas mam pod nosem ;)
https://www.facebook.com/lempartracing - Zapraszam do śledzenia moich poczynań za prawdziwym kółkiem!
Gawron88
Moderator
Posty: 4391
Rejestracja: 13 sty 2011, 7:34
PSN-ID: GTPL_Gawron/Gawron88
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 88
Lokalizacja: Białystok

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: Gawron88 » 21 maja 2014, 16:40

Kamil to cyborg jakis.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2014, 23:52 przez Gawron88, łącznie zmieniany 1 raz.
Volenti non fit iniuria


http://www.youtube.com/watch?v=BL8ZeEKFUno - Mistrzostwo swiata.
subar_u
Posty: 809
Rejestracja: 07 wrz 2013, 18:50
PSN-ID: GTL_subaru
Kontroler: G27

Re: RUNDA 3 - AKADEMIA GT 2014 (GT-R NA MOUNT PANORAMA)

Postautor: subar_u » 21 maja 2014, 17:30

Gawron wez sie w garsc chlopie :)
Nie ma co michy nikomu klepac. Nie ma co ruszac gowna bo gowno smierdzi:)
Jak masz prawko to robote zawsze powinienes znalesc.
Zawsze pozostaje opcja emigracji.
Jak bys chcial to chyba niedlugo bede potrzebowac nowego drivera (UK) tyle ze lekka nie jest bo przy dostawach mebli. I jazda lewa strona :)

Wróć do „ARCHIWUM - AKADEMIA GT 2014”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości